loading...
نکته های ریزی که حتما باید بدانیم تا بتوانیم...
هومن و سینا بازدید : 14 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

 لنزها انواع مختلفی دارند بعضی لنزها جنبه زیبایی و بعضی دیگر جنبه طبی دارند که لنزهای زیبایی مشکل‌زا هستند و حتی ممکن است باعث از بین رفتن دید فرد شوند.

وی افزود: در استفاده از لنزها رعایت بهداشت ضروری است و حتما باید از محلول‌های ضد عفونی کننده خود لنز استفاده کرد و در هنگام شستشو دقت لازم را به عمل آورد و حتما لنزها را هنگام خواب بیرون آورد هم چنین در هنگام در آوردن لنز دقت کرد تا به چشم آسیب وارد نشود.
فیضی تصریح کرد: آسیب لنزها بیشتر روی "قرنیه چشم" است تا شبکیه چشم و در بعضی موارد استفاده نادرست از لنزها سبب کوری دائم شخص گردیده است.
این متخصص در پایان خاطر نشان کرد: استفاده از لنزها باید با تجویز چشم پزشک انجام گیرد و نباید افراد خودشان بدون تجویز پزشک از لنزها استفاده کنند هم چنین استفاده بی‌رویه از لنزها احتمال "عفونت‌های چشمی" را افزایش می‌دهد.
هومن و سینا بازدید : 17 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

محققان می گویند این نوشیدنی ها از متهمان اصلی دلایل ابتلا به چاقی و دیابت هستند و نوشیدنی های بسیار سرد تاثیری منفی بر بخشی از زبان که مسوول چشیدن شیرینی است، می گذرانند.

بررسی ها نشان می دهند این نوشیدنی های سرد باعث می شوند شخص طعم غذاهای شیرینی ر ا که پس از این نوشیدنی ها مصرف می کند به خوبی احساس نکند.
این اتفاق می تواند به اعتیاد شدید به غذاهای شیرین منجر شود و فرد را تا آستانه مرض قند و دیابت پیش ببرد.
محققان مصرف نوشیدنی های سرد و حتی آب یخ را یکی از دلایل آمار بالارفتن چاقی می دانند  و افراد باید حتما نوشیدنی ها را با آب ملایم و با حرارت مناسب تهیه کنند تا دچار مشکلات چاقی نشوند.
هومن و سینا بازدید : 18 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

محققان می‌گویند که هدف داشتن در زندگی ممکن است بر طول عمرتان بیافزاید صرف نظر از این که چه هدفی را دنبال می‌کنید.
به اعتقاد محققان علت این تاثیر شاید این باشد که این دسته از آدم‌ها بیشتر به سلامتشان می رسند و بدنی ورزیده‌تر دارند اما این بررسی‌ها بر روی هفت هزار نفر در آمریکا که ۲۰ تا ۷۵ سال داشتند انجام شد و دوره مطالعه سلامت جسمی و روحی افراد ارزیابی شد.
چهارده سال پس از شروع بررسی‌ها، محققان دریافتند کسانی که در زندگی هدف داشته‌اند بیشتر از بقیه زندگی کرده‌اند، حتی زمانی که سایر عوامل مثل احساسات منفی در نظر گرفته شد. 
 
به گفته‌ی محققان به نظر می رسد که هدف داشتن در زندگی صرف نظر از سن در تمام بزرگسالی اثری خوب داشته باشد.
دکتر پاتریک هیل از دپارتمان روانشناسی در دانشگاه کارلتون در کانادا گفت که هدف داشتن ظاهرا در چند زمینه از ما محافظت می‌کند.
او گفت که در این مطالعه بر طول عمر تمرکز شده اما سایر مطالعات، نشان دهنده سلامتی بهتر برای این افراد هم هست.
تاکنون تصور می شد که هدف داشتن در زندگی به خصوص باعث حفاظت در سنین پیری می‌شود اما هم اکنون مطالعه تازه این فایده را به همه بزرگسالان تعمیم داده است.
محققان می‌گویند که جهت دادن به زندگی و داشتن اهداف بلندمدت در تمام عمر بسیارخوب است.
هومن و سینا بازدید : 13 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

یک دامپرور انگلیسی یک مزه فوق‌العاده عجیب در پنیر خوراکی ایجاد کرده است گفتنی است او پنیر چدار را با زغال چوب مخلوط کرده و یک پنیر کاملا سیاه تولید کرده که بر اساس ادعای خود و داوطلبانی که این پنیر را خورده‌اند مزه خامه می‌دهد و بسیار خوشمزه است.  


بررسی‌ها نشان می‌دهد این دامپرور محصول ابداعی خود را تولید انبوه کرده و مشتریانی پروپا قرص برای آن پیدا کرده است هر چند هنوز عده زیادی از افراد از امتحان یک پنیر به رنگ سیاه خودداری می‌کنند.  


کارشناسان اعلام کرده‌اند به تازگی در سطح دنیا تولید مواد غذایی با رنگ‌های غیر متعارف بسیار رایج گشته که از آن جمله تولید گوجه فرنگی و مرغ با رنگ سیاه است.

  
این دامپرور زغال چوب را خرد کرده با پنیر مخلوط می‌نماید و نمایشگاهی از این محصول عجیب خود برپا کرده که طرفداران زیادی پیدا کرده است.

هومن و سینا بازدید : 16 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

 

شکستگی‌های مداوم، بی حوصلگی، احساس خستگی از علایم و نشانه‌های کمبود کلسیم در بدن هستند که با مصرف ماهی، شیر و لبنیات فراوان باید آن را جبران کرد.
بررسی‌ها نشان می‌دهند کمبود کلسیم زندگی زنان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث تحریک "سیستم عصبی" در آن ها می‌شود و "پرخاشگری" را نیز به دنبال خواهد داشت.
گفتنی است نوشیدن روزانه دو لیوان شیر و مصرف "قرص زینک و فولیک اسید" برای زنان به ویژه بعد از 30 سالگی ضروری است و باید آن را جدی بگیرند.
نتایج مطالعات نشان می‌دهند مصرف نکردن مداوم آهن و یا "کلسی د"در زنان باعث رشد روند پیری در آن ها می‌شود و طول عمر زنان را کاهش می دهد.

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 131
  • بازدید کلی : 2,318